Harpefestival - First Danish Harp Days

1.-3. april 2022 lægger Farum Kulturhus hus til Danmarks første internationale Harpefestival - First Danish Harp Days. Dette sker i samarbejde mellem Furesø musikskole, Farum Kulturhus samt det internationalt anerkendte franske harpefirma, Camac. Henover de tre dage vil man gratis kunne opleve koncerter med solo-harpenisterne Alexandra Bidi, Aurore Bréger samt Selma Judith. Derudover byder programmet på masterclasses, udstilling af harper fra Camac samt workshops for harpeelever fra hele Norden. Og hvis du selv ejer en harpe af mærket ”Camac” er det muligt at få den efterset af en af firmaets harpe-reparatører, som kommer med op fra Frankrig. Det er også muligt at prøve samt købe en harpe.

Fredag 1/4 kl. 16 starter udstillingen og kl 19.00 er der koncert i Teatersalen med Alexandra Bidi. Lørdag kl.11.30 er der koncert på Foyerscenen med Selma Judith og kl. 19.00 med Aurore Bréger. Der er gratis entré til alle koncerter, udstilling samt masterclasses.

Kom og oplev et væld af harper og musik!

Furesø Musikskole