Furesø Musikskole - spil med og bliv en del af musikskolen

Furesø Musikskole ønsker at skabe et inspirerende musikmiljø med en stor diversitet indenfor undervisningstilbuddene. Musikskolen underviser i stort set alle instrumenter, sang, rytmik, sammenspil, kor og indspilning.

Undervisningen finder sted i Musikskolens lokaler på Kirke Værløsevej 36, Kulturhuset i Farum og Annexgården i Hareskov. Der vil endvidere også være undervisning på mange af kommunens skoler.

Undervisningstilbud
På Furesø Musikskole har vi en bred vifte af undervisningstilbud for både børn, unge og voksne. Det er aldrig for sent at komme i gang med musikken, og på Furesø Musikskole har vi elever fra 0 til over 100 år. Vi vil også gerne rumme børn og unge med særlige behov som ADHD eller autisme i det omfang, det er muligt. Du er altid velkommen til at kontakte os og høre nærmere eller se mere om vores autismeprojekt her. Alle har mulighed for at starte med en prøveperiode på 8 uger

Furesø Musikskole arbejder på at skabe et inspirerende musikmiljø for hver enkelt elev. Vi giver dig muligheder for fordybelse i det musiske univers. Du kan også hente inspiration, glæde og spændende oplevelser ved koncerter, sammenspil og det fællesskab, der findes med musikken som omdrejningspunkt på Furesø Musikskole.

Udover individuel undervisning tilbyder vi vores elever sammenspil, korsang, koncertoptrædener, workshops, koncertoplevelser og meget andet.

Find det tilbud der passer dig og vær en del af livet på Furesø Musikskole.