Babymusik

Babymusik for 3 til 12 måneder
Dit nyfødte barn har alle sanser åbne. Tidlig musikundervisning styrker og stimulerer børns generelle udvikling både motorisk, sprogligt, følelsesmæssigt og naturligvis musikalsk.

Timerne indeholder
Vi synger nye og gamle sange. Vi genopfrisker rim og remser og laver stimulerende bevægelseslege med de små.

Alder: 3 til 12 måneder
Holdstørrelse: Op til max 8 babyer
Lektion: 45 minutter

Moduler gennem hele sæsonen:
Modul 1: uge 36 - 48
Modul 3: uge 3 - 13 (10 gange)
Modul 4: uge 14 - 24 (8 gange)

Der undervises i både Farum og Annexgården i Hareskov

Underviser Vibeke Kjærholm Rasmussen

Rytmik for vuggestuer og børnehaver

Vi synger, danser, spiller på rytmeinstrumenter og leger med musikken.

Musikskolens rytmikpædagog kommer ud til institutionen én gang om ugen i et forløb af 8 – 12 uger, efter aftale.

I kan også vælge at komme til Musikskolen, hvor I kan lave en turdag og spise jeres madpakke/frugt hos os.

I har et hold på 10 – 12 børn i cirka samme alder, der har lyst til sang og bevægelse.

Prisen er: 550 kr. pr. lektion.
Der er løbende tilmelding til undervisningsforløb. Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.

Fornavn påkrævet
Efternavn påkrævet